Sonntag, 27. November 2011

less is more.


today it is just a little post with a little message. less is more! you shouldnt waste your winter days with standing in front of the mirrow.try it on a sunday. use as less make up as possible( of course as much as you would consider as enough, you still have to feel good). you should just use a little bit of makeup, a little bit of mascara and if you want to a little bit of blush. you definitly have to try this :)

tomorrow svenja and me will have a little gossip girl night i am pretty sure we will have some fun !
xxx
e♥

Kommentare:

  1. sweet photos :) yeah i agree on your tipps ;) aww gossip girl night, that rocks

    AntwortenLöschen
  2. Hallo !!!!

    Ich bin schon Leser auf deinem Blog

    Übrigens ein sehr schöner Blog gefällt mir richtig gut.

    Ich würde mich freuen, wenn du auch mal auf meinen Blog vorbei schaust

    Und Leser bei mir wirst, fals du es noch nicht bist.

    http://www.super-naschkatze-80.blogspot.com/

    Viele Liebe Grüße aus Mönchengladbach !!

    Petra

    AntwortenLöschen
  3. Vielen lieben Dank! :-)
    Super Fotos

    AntwortenLöschen
  4. This is so true!
    You look very pretty with less make up! xx

    AntwortenLöschen